Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Γκουντμπάι μάι ντάρλινγκ (βίντεο)

Το έργο το έχω δει. Αν σας έχει μείνει κάνα φράγκο στη μπάντα, φάτε το όσο είναι καιρός. Φτιάξτε κάνα μερεμέτι στο σπίτι, μπαλώστε καμιά υποχρέωση, αλλάξτε παντζούρια, βάλτε καμιά τέντα για προσήλιο στο φινάλε ρε αδερφέ, αν σας περισσεύουν βέβαια..γιατί τα μπικικίνια που όσοι από εσάς έχετε; με περίσσια ασφάλεια επενδύσει στην ακμάζουσα ελληνική οικονομία, και στο νομιμοποιημένο τοκογλυφικό τραπεζικό σύστημα, σε λίγο καιρό θα γίνουν καπνός. 

Όχι, δεν έχω καμία διάθεση να κινδυνολογήσω, ούτε να το παίξω προφήτης και να γίνω νταβατζής της τσέπης σας. Απλά βλέπω λίγο πιο μπροστά από πολλά αισιόδοξα κομματόσκυλα, που παραμένουν πιστά στους αφέντες τους περιμένοντας την μετά θάνατον ανάσταση τους. Και επειδή κουράστηκα να ακούω ανύπαρκτους πουθενάδες να διαπραγματεύονται το ζοφερό μέλλον μου έχοντας εξασφαλισμένα τα βολεμένα τους οπίσθια, και επειδή εμένα θα μου κλ@σουν μια μάντρα φρύδια  γιατί απλά δεν έχω τίποτα για να μου πάρουν, μπορώ τουλάχιστον να φωνάξω : 


Γκουντμπάι ρε κοπρόσκυλα που είχατε στρογγυλοκαθίσει στους παχυλούς μισθούς σας και τώρα μου το παίζετε και μπροστάρηδες της εργατικής τάξης. Γκουντμπάι ρε διεθνή και εγχώρια σούργελα που θέλατε να πιστέψω ότι θα με σώζατε από την χρεωκοπία. Γκουντμπάι ρε αυτιστικέ Γιωργάκη, και εσύ και όλο το ζαβλακωμένο και δωσιλογικό επιτελείο σου μαζί.  Γκουντμπάι και εσύ μωρή γριά ντόρδα Μέρκελ, που αφού πρώτα μας ξεζούμισες τώρα μας ζητάς και τα ρέστα. Γκουντμπάι και σε όλη σύσσωμη την αντιπολίτευση και τους σκατοκέφαλους ηγέτες της, που δεν κάνουν τίποτα παραπάνω από το να συναινούν στο προμελετημένο έγκλημα. 

Γκουντμπάι και σε εσένα μαλάκα μικροαστέ νεοέλληνα που ενώ σου έχουν κατεβάσει τα παντελόνια συνεχίζεις να τους ψηφίζεις. Που ενώ είσαι η μειοψηφία, καθορίζεις την δική μου την πουτάνα την τύχη, και μου επιβάλεις να με κυβερνάνε ζαβοί, και επικίνδυνοι πρωθυπουργοί. Γκουντμπάι και σε εσάς λαμόγια βιομήχανοι που θέλετε να δουλεύω και τα Σάββατα με ένα ξεφτιλισμένο μισθό, για να γεμίζω τις τσέπες σας. Γκουντμπάι και σε εσάς εργατοπατέρες του κώλου, που έτσι και σας πετύχει ο εξαγριωμένος βιοπαλαιστής θα σας αφαιρέσει και το κιλοτάκι.  

Γκουντμπάι και σε όλους τους κρετίνους τους δήθεν υπέρμαχους της πολυπολιτισμικότητας και της νέας τάξης πραγμάτων που εξυμνούν τον εξισλαμισμό και τη δημοκρατία της μαντήλας. Γκουντμπάι μάι ντάρλινγκ γιου τόλντ μι γουιθάουτ σιν εντ γουέντ εγουέι. 

Αφιερωμένο σ' εσένα που πίστεψες πως θα σωθείς από την χρεωκοπία παίρνοντας τοκογλυφικά δάνεια από αμερικανικά και ευρωπαϊκά γουρούνια, σ΄εσένα που σκύβοντας χαμηλά το κεφάλι πέφτεις στα τέσσερα και ευλαβικά δέχεσαι τη μοίρα σου. Γκουντμπάι ρε. Ή ελληνικά..άντε γεια...

Μπάι μπάι μάι ντάρλινγκ : Ερμηνεία Γιώργος Παπανδρέου
Στα πλήκτρα συμμετέχει ο ταλαντούχος Γιωργάκης Παπακωνσταντίνου


7 σχόλια:

STAVROS είπε...

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ.

Ανώνυμος είπε...

+1
nikos

Ανώνυμος είπε...

Λες αληθειες. ποιος ομως σε ακουει?

Ανώνυμος είπε...

Περαστικα σου ευχομαι φιλε. και να εχεις την υγεια σου να γραφεις και να τους γραφεις.

ΓΚ

Βίκυ είπε...

Είσαι καταπληκτικός!
Αυτή η γλώσσα τούς χρειάζεται. Να είσαι σίγουρος ότι πάαααρα πολλοί σε διαβάζουν! Τουλάχιστον εγώ προσωπικά θα προωθήσω και θα διαδώσω παντού, σε φίλους και γνωστούς τη διεύθυνση του ιστολογίου σου! Και κράτα και συχνά backup γιατί ποτέ δεν ξέρεις ποιά δωσιλογικά γουρούνια καραδοκούν...

Να είσαι καλά και χαίρομαι που σε ανακάλυψα!!!
Χρόνια Πολλά επί τη ευκαιρία.

Δράκοντας είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ Βίκυ για τα καλά σου λόγια. Δυστυχώς τώρα τελευταία κάποια προσωπικά προβλήματα δε μου αφήνουν και πολύ ελεύθερο χρόνο για να μπορώ να γράφω συχνότερα. Τα δωσιλογικά γουρούνια δε με τρομάζουν..
Χρόνια σου πολλά!

@Γιάννη, Σταύρο, Νίκο σας ευχαριστώ πολύ ρε παιδιά..

OXΙά είπε...

Δράκοντα,
:)