Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Παράσταση τρόμου στο Μπάντμιγκτον (βίντεο)

Ο πιτσιρικάς επέμενε να τον πάρω μαζί μου. Του εξήγησα ότι δεν θα δει τους ήρωες της Disney ούτε τον Scooby Do και το φάντασμα του πειρατή. Αυτό παίζεται λίγο πριν τα Χριστούγεννα . Θέλω να με πάρεις μαζί σου επέμενε το σκατόπαιδο. Θα είναι και άλλα παιδάκια εκεί και θα παίξουμε. Αυτή η παράσταση -του είπα με αυστηρό ύφος- είναι μόνο για μεγάλους παιδί μου. Δεν θα έχει παιδάκια. Μια κυρία θα μιλήσει και θα πει πράγματα που δεν θα καταλαβαίνεις. Στο τέλος θα βαρεθείς, θ' αρχίσεις τα κλάματα,  και τότε ο μπαμπάς θα θυμώσει πολύ, μα πάρα πολύ.. 

Τίποτα το ευλογημένο..κουβέντα δεν έπαιρνε. Είχε μουλαρώσει για τα καλά. Ξεροκέφαλο σαν τη μάνα του.  Θα με πάρεις γιατί θα πάνε και οι φίλοι μου μαζί με τους μπαμπάδες τους. Ρε μπράβο σουξέ η Ντόρα..σκέφτηκα. Τελικά του πέρασε του μπόμπιρα και τον κουβάλησα μαζί μου σιχτιρίζοντας. Ο μικρός είχε δίκιο. Στο θέατρο βρήκε και άλλα παιδάκια και κάθισαν όλα μαζί. Ήταν μια όμορφη και χαρούμενη παρεούλα.  Όλα αυτά μέχρι τη στιγμή που έκανε την εμφάνιση της η Ντόρα. 
Δεν αναγνώριζα το παιδί μου σας λέω..

Μετά από αυτό που έγινε ορκίστηκα ότι αυτή ήταν και η τελευταία φορά που παίρνω μαζί μου τον πιτσιρικά σε ομιλία πολιτικού. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!! Ο παιδοψυχολόγος που επισκέφθηκα την επομένη, μου είπε να μην ανησυχώ και πως σύντομα θα το ξεπεράσει. Σίγουρα αυτό που είδε τον τρόμαξε πολύ κύριε. Mήπως γνωρίζετε τι ήταν αυτό;  με ρώτησε επίμονα. Δεν απάντησα. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και έφυγα γεμάτος ενοχές. Τι έκανα στο παιδί μου..Θεέ μου..
Σημ : Λόγω της κακής ποιότητας λήψης δυναμώστε λίγο την ένταση του ήχου..

18 σχόλια:

frog είπε...

Ωστε ο δικός σου ήταν που βάραγε τον δικό μου και του αφησε κουσουρι... και τωρα σκιάζεται και με τον Μικυ Μαους....

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχει αυτος ο πιτσιρικάς !!!!!
Δάκρυσα απο τα γέλια...
Κορυφαίος για μια ακομα φορά Δράκοντα

chris είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΥ ΛΕΩ. ΤΟ ΜΟΙΡΑΖΩ!!

Θέμης είπε...

Γιατί μου το έστειλες μες στα μεσάνυχτα να το δώ;;; Τι μου κάνεις ρε φίλε. Όχι Θεέ μου..ΈΧΩ ΡΙΞΕΙ ΤΟ
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΓΕΛΙΟ!!

Καλό ξημερωμα κολητέ και να 'σαι καλά!

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ..
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ.
ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΗΧΟ.

ΑΠΑΙΧΤΟΣ!!

OXΙά είπε...

Δράκοντα να είσαι καλά που μέσα στα σκατά μας δίνεις τέτοιες ανάσες.

Ανώνυμος είπε...

poly kalo...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕΓΑ ΩΡΕ ΞΑΔΕΡΦΕ ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ ΟΜΩΣ ΠΡΩΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΦΟΡΑΓΕΣ ΚΑΠΟΤΑ

frog είπε...

Ανώνυμε 5:27
ΕΛΕΟΣ ρε φίλε εδώ και δεκαετίες τα λέμε προφυλακτικά.....
απο πόσους αιώνες πριν έρχεσαι...;;;
χα χα χα

Ανώνυμος είπε...

Για άλλη μια φορά: ΑΞΙΟΣ!!!! ΕΥΓΕ!!!!!ΔΡΑΚΟΛΙΝΟ!!!!

Δράκοντας είπε...

@ Προς Ανωνύμους : γράφτε και κανα ονοματάκι για να ξέρουμε ποιον να ευχαριστήσουμε ρε λεβέντες.

@Ανώνυμε εξάδελφε 5:27 φαντάζομαι καπότα εννοείς το τραγίσιο πανωφόρι ε;;

@frog σ' ευχαριστώ δύο φορές και για την διευκρίνηση και για την άμεση ανταπόκριση. Τα φράγκα πάντως δεν τα 'χω μαζέψει ακόμα.

@Οχιά, σαν παιδιά στην ψυχή κάνουμε κι εμείς τις μαλακίες μας.
Χαίρομαι που σε βγάζω έστω και για λίγο από την καθημερινή μιζέρια μας.

@Θέμη φίλε μου, σ' ευχαριστώ για μία ακόμη φορά.

@chris σ΄ευχαριστώ για το μοίρασμα.

Iptamenos Ollandos είπε...

Όχι και το Ντοράκι ρε Δράκοντα! Αμάν πρέκι για πρέκι δεν έχεις αφήσει :))
Αυτό για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι ότι το σόι γενικώς ...δεν τρώγεται με τίποτα :))
http://www.youtube.com/watch?v=G3elw5f_7v0

Δράκοντας είπε...

Την καλησπέρα μου Ιπτάμενε Ολλανδέ. Είναι που έχω αλλεργία στο Μητσοτακέϊκο..

Πολύ καλό το link. Τι μου θύμισες τώρα..Ο Χάρρυ πάντα κορυφαίος και πάντα επίκαιρος όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Ανώνυμος είπε...

Drakonta egrapses. mono pou argeis na mas vgaleis ki alla tetoia oraia. dose prama lemeeee..

ο Κυρ Αντρεας είπε...

...δε λεω , καλο ειναι ,και γελασαμε αλλα με χαλαει λιγο που βγαζεις στον αερα το παιδακι

Δράκοντας είπε...

Την καλησπέρα μου κυρ Αντρέα. Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι το συγκεκριμένο βίντεο, χωρίς φυσικά το ηχητικό κοστουμάκι, είναι εδώ και δέκα χρόνια ανεβασμένο στο youtube και φυσικά όχι από εμένα. Το σωστότερο λοιπόν θα ήταν να πεις ότι το αναπαράγω και όχι ότι το βγάζω στον αέρα. Το συγκεκριμένο βίντεο είναι καθαρά χιουμοριστικό και δε νομίζω ότι θίγει σε καμία περίπτωση την ευαισθησία των αναγνωστών. Επέτρεψε μου σε τέτοια ζητήματα να έχω κι εγώ ευαισθησίες.

Μακάρι να ήταν το πιο σοκαριστικό βίντεο που έχουμε δει ποτέ για παιδιά..
Μην τρελαθούμε κιόλας.....

Πάντα με φιλική διάθεση.

ο Κυρ Αντρεας είπε...

...απλα εγραψα πως μου φανηκε KAI

Δράκοντας είπε...

Πολύ μου άρεσε η απάντηση σου Κυρ Αντρέα.

Την καλημέρα μου!